Thursday, December 23, 2010

hangout :)

salam sejahtera kalian :) hee. cerianye aku arynie tau korg. ase eppy jerk beb ! haha. korg nak tau tak nape aku eppy semacam jerk nie ? haha. meyh cnie aku bgtau korg eyh. aku hnagout auw td. aku g jusco ngn ain, abg dye n adek dye. weyh ! syok gler lyan pale otak abg dye beb. haha. aku ngn abg dye pown dah ngam. hee. walaupown aku dah ngam, aku ttp setia pd yg stu. haha. ape aku mengarot nie ? dah dah ! tukar cter. hehe. kang lagi tmbah merepek aku dbuatnye. hehe. aku hangout ngan dorg nie tnpe drancang pown. ttibe iteorg ase nak kuar tau. tros ar kuar arn. smpai jerk jusco tros naek tmpat wayang coz tuh laa tujuan iteorg kan. haha. then, pilih-pilih cter laa kan. iteorg sebulat suare memilih cter.. jeng jeng jeng.. hoho..

aku masih dara  <33

haa korg ! iteorg tgok cter nie laa. AKU MASIH DARA ! haha. best tau korg cter nie. oke laa. dye lbeyh krg mcm cter syurga cnte jugak. hee :) so, lau korg berminat pegi laa tgok oke. tak pown, nak jimat sgt tunggu vcd or dvd kuar yew. hehe. tp kalau korg kuar duit tok tgok kat wayang pown aku ase berbaloi laa. huhu. puas atie tau. hehe. *promote jap. haha

then kan, iteorg pas kuar dri wayang tuh jlan jlan laa. aku masok padini. tp ta beli pape pown. juz tgok tgok jerk. hehe. pastuh blek laa kan. dlam perjlanan abg ckap nak pegi karaoke. so, iteorg pown gerak laa karaoke kat tesco jerk. hehe. perh ! puas aku menyanyi tau. peduli ape aku suare sdap or tak kan. yg penting aku puas n tuh duit aku ! hahahaha

hohohoho ! sengal kan ? hee

pastuh kan korg, dah puas aku melalak kat dlm tmpat karaoke tuh. aku gerak dlm tesco tau nak beli buah-buahan tok mak wawa. mak dye kan baruu kuar hospital. so, mak aku kol aku n soh aku beli sume tuh tok bawak pegi umah wawa lpas maghrib. hee :) dah mcm ape aku plih. mane laa aku reti kan. hehe. tp aku dah pndai sikit td. ingt aku tak maju pe ? hehe. maju tau !

rumah hantu yoww !

haha. ape plak nie kan korg ? aku nie merepek jerk eyh erk ? hehe. bukan merepek tau ark. pas aku beli-beli sume tuh. aku gerak pegi rumah hantu yg kat tesco tuh. iteorg masok laa kan. ya allah korg ! sies aku tanak masok lg tau ark. meyh sinie aku cter kat korg eyh ape yg berlaku kat dlm tuh. hehe. korg tau tak ? mmg laa korg tak tau. sbor, aku nak cter laa nie. hehe. seram korg ! aku tgok bju abg ain jerk coz dye tnggi arn jd aku tak nmpak pape kat depan laa. aku tgok baju jerk sepnjg jlan tau. tak toleh kiri kanan pown beb. tapi kan, aku dpt ase kri knan aku ade bnde tau. sumpah  seram ! keje aku mnjerit jerk laa kan. abes nak watpe lg. smpai nges aku dbuatnye beb. hehe. pastuh tgh jlan tuh plak aku terase mcm terpijak something jerk kat kaki tau ark. ape plak tuh aku pown tak tau. huhu. tetibe aku ase ade kain jerk yg melyang dri ats. ya allah ! aku ta tau ckap nak ckap ape lg weyh ! yg aku tau menjerit jerk laa time tuh beb. tetibe aku ade ase org cuit plak. tuh stu hal jugak. perh ! mmg seram laa. kalau korg nak tau masok laa sndri eyh. hehe. tak tau aku nak cter cam ner seramnye lg. hehe. pas aku kuar kan. tgn lutut aku sume mnggil tau ark. hehe. memalukan btol laa. yg pnting eppy laa dpt hangout ngn dorg :) hee.

thnx guys >33 eppy doe !

No comments:

Post a Comment